Speelland en HUS

 

Speelland:

Wij hebben een prachtig omheind speelland van ongeveer 1500m2.

Jouw hond kan hier zijn behoeftes doen en met zijn hondenvriendjes spelen.
Heb jij een hond die niet van het spelen is dan kan hij natuurlijk lekker rondscharrelen en zijn gang gaan.
Alles mag, zolang alle honden maar gelukkig zijn, daar wordt goed op gelet.

Je hond wordt door Esmeralda in Weesp opgehaald, kan een uurtje zijn gang gaan en wordt dan ook weer thuisgebracht.

Hondenuitlaatservice:

Esther gaat met 3 honden naar het bos of met 6 honden naar het strand.
Esther kijkt naar de indeling van de groepen en het weerbericht waar ze heen gaat met de groepen.

Prijs

De honden worden opgehaald, gaan maximaal een uur naar buiten en worden weer thuis gebracht:

Speelland  €22.-

HUS              €23.-

Algemene voorwaarden 

  • Uw hond dient gezond te zijn. Uw hond dient te zijn ingeënt tegen Hondenziekte, Weil, Parvo en Kennelhoest (mag ook aantoonbaar zijn doormiddel van titteren)
  • Uw hond dient preventief te zijn behandeld tegen vlooien, wormen en teken. Uw hond dient sociaal te zijn met mens en dier.
  • Uw hond dient het commando hier te kennen.
  • Bij ziekte of loopsheid kan uw hond niet mee.
  • U dient een besmettelijke ziekte of loopsheid van uw hond zo spoedig mogelijk te melden.
  • U dient een afgesproken uitlaatbeurt voor 19 uur de voorgaande avond te annuleren in de app.
  • Bij het niet tijdig afzeggen, zal er wel volgens een normaal tarief worden gerekend.
  • U dient een WA-verzekering te hebben waarin uw hond is opgenomen.
  • U blijft aansprakelijk voor schade aan derden of zaken die uw hond veroorzaakt.
  • HUS Joppes is niet aansprakelijk voor enige schade aan uw huis of interieur als gevolg van een natte of vieze hond.
  • HUS Joppes is niet aansprakelijk voor enige verwonding, ziektes, infecties, kreupelheid of eventueel verlies van uw hond.
  • HUS Joppes loopt op afgesproken tijden met uw hond. HUS Joppes loopt minimaal 45 minuten met uw hond.
  • HUS Joppes handelt naar eigen inzicht bij calamiteiten en gaat zo nodig met uw hond naar een dierenarts.
  • Bij een weeralarm of extreme gladheid wordt er niet gelopen.
  • HUS Joppes heeft te allen tijde het recht om op te zeggen. Al betaalde gelden worden dan aan u terugbetaald.
  • U hebt het recht te alle tijden op te zeggen. Al betaalde gelden worden dan niet terugbetaald.
  • U dient HUS Joppes van een huissleutel te voorzien zodat zij uw hond kan ophalen.
  • De betaling dient vooraf via de app te worden voldaan.
  • Wanneer een hond niet in het systeem staat zal deze ook niet worden opgehaald.

Klachtenprocedure

Algemeen

Dit is een protocol voor de klachtenbehandeling voor HUS Joppes.
HUS Joppes is er als hondenuitlaatservice bij gebaat haar diensten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van haar klanten. Daarom horen wij het graag van u als er iets niet naar wens verloopt. Ten eerste om de fout te kunnen herstellen, ten tweede omdat wij onze richtlijnen dan – zonodig – kunnen bijsturen om onze dienstverlening voor de toekomst te verbeteren.

Definitie van een klacht

Een klacht is een uiting van ontevredenheid ten aanzien van een dienst van HUS Joppes.

Algemene richtlijnen

  • Klachten worden geregistreerd en binnen 2 weken in behandeling genomen. Indien een klacht niet direct afdoende behandeld kan worden, dan ontvangt u binnen deze periode van 2 weken informatie over de verwachte wijze en tijdsduur van afhandeling.
  • U mag verwachten dat HUS Joppes de voortgang van de afhandeling bewaakt; het is de taak van HUS Joppes om dit u ook als zodanig te laten ervaren.
  • Uitgangspunten bij het afhandelen van uw klacht zijn:
  • snelle behandeling en herstel van fouten
  • duidelijke informatie over het betreffende onderwerp
  • respect, openheid en hulpvaardigheid
  • Klachten zijn voor HUS Joppes een waardevolle bron van informatie met betrekking tot:
  • de kwaliteit van het functioneren
  • het beeld dat de buitenwereld over het functioneren van HUS Joppes heeft.

Mondelinge klachten

  • Als u een mondelinge klacht indient, wordt deze klacht – indien mogelijk – direct mondeling met u afgehandeld door een bevoegde vertegenwoordiger van het bedrijf. Is dit niet mogelijk, dan wordt u korte tijd later door ons teruggebeld, nadat – indien wenselijk – overleg is gevoerd.
  • Uw klacht wordt altijd geregistreerd. U kunt in overleg met een bevoegde vertegenwoordiger van het bedrijf een schriftelijke bevestiging van een mondeling antwoord ontvangen.

Schriftelijke klachten

U krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van uw schriftelijke klacht een brief of e-mail met een officiële reactie. Mocht dit niet te verwezenlijken zijn, dan ontvangt u binnen deze termijn van 2 weken een ontvangstbevestiging met informatie over de verdere afhandeling. De klacht wordt geregistreerd.

Calamiteiten protocol

Autopech;
Bij pech met een vervoersmiddel zal er zo snel mogelijk een oplossing worden gezocht zodat alle honden veilig thuis komen. Het vervoersmiddel met pech is verzekerd en zal naar een garage worden afgesleept.

Warmte
​De hondenuitlaatservice zorgt er in ieder geval voor dat er te allen tijde voldoende bescherming aanwezig is voor de honden om oververhitting of onderkoeling tegen te gaan.

Bijtincident;
Bij een bijtincident worden de betrokken honden in eerste instantie geïsoleerd en nagekeken op verwondingen, wanneer noodzakelijk rijden wij direct door naar een beschikbare dierenarts. Wij stellen de betrokken eigenaren zo spoedig mogelijk op de hoogte van het incident en overleggen enkel indien mogelijk alvorens naar een Dierenarts te rijden. Wij hebben hierover afspraken gemaakt met dierenartspraktijk Het Groote Plein.

Verwonding of ongemak;
Doordat wij de honden dagelijks of wekelijks zien vallen verandering in gedrag maar ook in lichaamshouding op, ongemak of een verwonding zullen wij opmerken en na constatering hiervan dit melden bij de eigenaar.

Vermissing;
Tijdens de wandeling zetten we de GPS Trackers in voor honden met een enorm jachtinstinct of honden die angstiger zijn aangelegd. Mocht er onverhoopt een hond vermist raken, handelen wij als volgt;

  • Wij trachten de hond zelf te vinden, maar contacten direct de eigenaren, vervolgens maken we een melding bij alle omliggende Dierenambulances, we plaatsen een oproep op sociaal media en schakelen eventueel een zoekteam in.
  • Wanneer een hond op het speelland onverwachts uit weet te breken zullen wij er alles aan doen om de hond terug te vinden en zullen ook de eigenaren contacten, vervolgens maken we een melding bij alle omliggende Dierenambulances, we plaatsen een oproep op sociaal media en schakelen eventueel een zoekteam in.